Friday, September 11, 2009

SAYA PENAT TAPI MAHU CELIK

Banyak sungguh mahu dikemaskini..tapi saya penat..saya letih sangat..Tiap2 hari tidak kecukupan tidur 8 jam.. tidur pun susah ke?.. untungnya jadi bayi.. boleh tidur sepuas-puasnya tanpa gangguan sesiapapun...
Apa yang saya buat sampai jadi letih lesu lemah lemau sebegini.. Ntah apa lah yang saya buat ??.. macam2.. bile sudah berbuka puasa di luar.. macam2 agenda sesudahnya.
gosh!! saya perlu rehat sikitla.. tapi saya tak sayang diri.. saya kemaruk hiburan di luar..
sebab saya tak suka di dalam.. bosan kut.. annoyed kut..

aku suka sahabat.. aku sayang sahabat..
aku tak suka kawan..aku benci kawan..

cukuplah.. sekarang jam pamer 3.30pagi.. tak tidur?.. mahu tidurlah..
petang nanti saya ke kelantan.. jalan2 cari makan kut.. tak sabar.. :)
saya rindu masakan2 kelantan..
since she was gone.. saya rindu dia..saya rindu masakan dia...saya rindu segalanya dia.
arghhh sudah cukup saya tak mahu emosi..

*tadi abah telefon.. dia tanya dah bayar zakat fitrah??*
"Belum la.. kaklong malu la.. Nanti abah bayarkan ye..."

Sejak bile pulak saya pandai bayar zakat.. sangat tak pandai ok.. Jadi Abah sila tolong bayar.. nanti claim balik kat anakmu ini.. :P
Lepas tu cakap dengan si Eya.. Dia baru habis UPSR tadi. Konfinden je.
Alhamdulillah sangat. Saya harap dia berjaya dapat 5As. Boleh suruh dia jadi doktor bile besar nanti. Senang sikit kalau sakit pening.. jumpa siapa.. jumpa Dr. Iliya Zakirah Bin Izhar la..





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails