Wednesday, October 21, 2009

cela yang belum berakhir

hanya orang yang dekat yang tahu betapa saya sedih..
sedih sangat.. namun saya cuba terima kenyataan..
saya penuh cela mana mungkin dia memandang..
saya cuba gembirakan hati ini.. terima kasih kawan2 sekeliling..
kamu semua sangat menggembirakan.. saya lupa sekejap..
cuma saya takut bila balik rumah.. saya benci MUKABUKU.. fobia!!

Dalam kesedihan pagi tadi ada yang menimbulkan riang ria..
Sungguh berani dia menegur corak pemakaian saya..
Siap kutuk saya dalam FB dia..

"duuhhh...ngantoknyaaaa.....tapi seb baik ade officemate pakai baju mcm nak gi audition AF....kaco2, lege sket matenyer....."


satu opis tau saya pakai baju macam nak pergi audition.. huhu
n satu hari saya kena perli dengan dia pasal baju saya..
peduli apa saya.. meh tengok ni.. rasa macam terover ke saya hari ini..

*ini model gedempol*

Takpe..ada ubi ada batas.. saya akan kenakan dia balik..


*petang tadi berjogging bersama Kema-Lida-Wati.. saya timbang tadi..
turun 1 kg.. hooooyayyy!! poyokan saya.. walaupun 1 kg penuh makna k!!
Masih tak menyentuh nasi.. sudah 3 hari..kental kan.??


jiwa sekarang sama macam lagu CELA nyanyian BONECA
"Engkau mahu sempurna"
"Engkau jadi sempurna"
"Biar aku bahagia dengan cela ku"
"Engkau mahu malaikat"
"Turun dari kayangan"
"Biar aku bahagia dengan cela ku"


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails