Friday, April 15, 2011

kahwin?

owhhh..
sebegitu cepat kah..

mulalah keluar simptom2 neves kronik
macam nak pergi buat public speakin
well ini lagi teruk la!!
jantung dug dag dug dag..berdebar2
tak boleh tido.. ngade2

dah ready kah saya nih??
sepatutnya dah la kan..
umo dah late 20
takde mase nak main2 lagi

masalahnye saya suka main2
but now i have to b seriyes la plak
cecube

ehmmm..
ini saat yang saya nanti2kan
bukan saya je.. setiap orang pun kan..
berkahwin dan mempunyai keluarga sendiri
how sweet kan..

lagi2 dapat kahwin dengan org yang kita cinta..
dan dia pun cinta kita..
wahhh... uwekkkk
cukup2.. hik3..jiwang karat la pulakkk..
sejak bile jadi jiwang neh..

kalau boleh nak kahwin tahun ni bak kate die..
owhhh pengsan!!!
boleh ke saya jadi isteri orang neh
ok fine..
mak orang...
owhh tidakkkk.. tak boleh bayang dah..


nak pergi kursus kahwin pun gerun
camne neh..

cepat kan

saya kawan ngan dia setahun lebih
saya pendam rasa hampir setahun
saya ehem2 ngan dia dalam masa sebulan
sekarang dah rancang nak kahwin

tarik nafas dalam2

Ya Allah
Kau berkatilah perjalanan kami
Semoga kekal selamanya


Luv him so muchy
hope tiada halangan lagi ye

~aduyaii kat manalah nak start neh~
dahla spesis nak perfect

ape2 pun saya kene bagitau family dulu
belum bagitau lagi neh
cmne plak nak bgtau neh..
aduhh..aduhh..







6 comments:

  1. wow...wow...wow....dan wow lagi...sgt happy for you...jdn neves sgt kay....just go with the flow...the put so much hope....jgn nak perfect sgt,kang keciwa...need any help...just tell me

    ReplyDelete
  2. ahaks. akhirnye. lepas ini BADR dah jadik persatuan emak2 dan bapak2 pulak. tahun depan gathering sume bawak anak. yeay!

    ReplyDelete
  3. steady jee sis~~!!!
    hik2~~~
    x sangggkee cheq!

    ReplyDelete
  4. : wewiiit. kamon la kak long. u can do it lah! just pray for your happiness. cik izhar mesti suka lah (:


    p/s : kad wangi kat kite jangan lupe yer (:

    ReplyDelete
  5. Wahhhh, happy for you kak long :) Hope everything gows well yea, insyaAllah :D

    ReplyDelete
  6. thank kowang sume.. :) tobat sgt nebes neh~~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails