Monday, January 24, 2011

saya kene belajar hidup seorang

sebab geram sangat2...
sebenarnya mana boleh hidup seorang..
maksud saya.. saya kene belajar berdikari..
jangan harap sangat pertolongan orang2 di sekeliling..
tetiba kurang percaya dengan orang yang saya sedang percaya..
nauzubillahh.. tak baik kan berprasangka buruk..
susahnye nak puas hati semua orang..
sebab tu rasa nak hidup seorang..
takpela biarlah mereka..

cukuplah saya kata di sini..
saya ikhlas kawan ngan semua orang..
tolonglah jangan jadikan hubungan kita semua dalam keadaan tertekan..
biarlah saya seorang yang rasa peritnya.
asal korang bahagia~

agaknya lebih baik diam
dan pergi jauh-jauh
tapi rindu saya tak nanti??
hehe.. emo sekejap
esok mesti ok
saya kan emo
cakaplah berapa kali pun..
saya tetap emo..
kalau tak emo tu bukan saya..
tapi saya bukan emo betul2 pun..
emo comel2 je
saya kan comel..
hik3.. kan dah start perasantannnnn..

ok layan gambar Family Day Opis saya kat Desa Water Park
bajet ciput, tapi kami semua happy2 sangat kan








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails