Saturday, January 29, 2011

Menjadi-jadi emo bila BADR ke Gunung Tahan

Nama baru saya EZAMO sebab saya sedang emo tahap maX

Padahal hari2 yang sebelum nie saya normal jer..
Minggu lepas ade la sikit2 emo..
Diorang ajak ikut g beli barang utk bekalan gie Tahan
Saya eMo tamo ikut..
sebab bukan saya gie Tahan pun..
menyibuk je ~~ huhu

Alasan tak join dorang:

~Plan mahu ke kelantan utk Lidanye, Kenduri kawen belah laki pada hari kedua CNY iaitu hari Jumaat.. Hari Sabtunye, opis mate saya nikah.. Also kat kelantan~

~Saya mahu balik Ipoh.. Nak bincang cmne care lagi nak ubat abah~

Jadi saya terpaksa lupa kan niat nak pergi Tahan
Seminggu diorang takde rase cam sebulan jerkk.. poyo tak?..poyo tak?..
Padahal kalau ada macam lah duk jumpa selalu.. macam la ctc slalu..
hik..hik..hik
nak itutttttttttttttttttttttttt~~ huaaaaaaaaaaaaaa

rasa cam nak delete FB sebab jeles tgok dorg upload gambo2 kat Tahan balik nanti...
huaaaaaaaaaaaaaaaa lagi~~

bertambah sayu bila malam nak gerak tuh,
Alang ngan Shahir kol..

But anyway hope diorang dipermudahkan perjalanan pergi dan balik~
InsyaAllah~
BADR mahupun SSPG dan lain2
Korang memang hebat
Bangga hokeyyyy~

Untuk dapat feel diorang naik Gunung, saya pergi Bukit Gasing dengan Kak Hanum my opismate..
Tau tak ape jadi...
Saya semput sampai sesak nafas
tapi tahan2 gak sampai atas..
Rasa oksigen tak naik ke kepala..
Lepas tuh kaki krem sebelah kiri..
apakah??

Kurang tenaga kut..
Sebab malam tadi saya tak makan..emo punya pasal...
Tak dapat tidur sepanjang malam.. so tak cukup tidur.. yang ni bukan sengaja ek.. memang tak boleh tidur..
Nak kata takut.. takut la sikit sebab tinggal sorang..
kak syida my housemate balik Kg..
Pastu 2 hari lepas gatal gie tgok KHURAFAT..
terbawa2 la sikit..
Nyesal tengok~~ 
ingatkan nak cabar diri supaya jangan takut...
tapi akhirnya takut jugakk....... 

kalau nak ajak saya tengok wayang pliz not a horror movie hokeeyyy!!




2 comments:

  1. Izza,
    Sungguh..emo nye kite.
    kak Ili pulak siap teman Pacik beli barang2 nakgi Tahan pastu sedih sorang2.

    ReplyDelete
  2. kak ili... thanx sbb ade same2 utk hilangkan emo itu... luv ya =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails