Thursday, February 17, 2011

malu sungguh

terkejut taw petang tadi
eeeiiiiiiii
kawan opis e-mail gamba i tgh nyanyi masa family Day dua tahun lepas
malu hokeyyyy~~



saya memang suka nyanyi..
tapi takde lah smpai nak masuk pertandingan..

tapi ntah camne jadi tak tahu malu g masuk pertandingan nyanyi
masa tu tema 70an
so lagu pun kene la pilih lagu 70 an
mase ujibakat tuh (ehh cam gempak je) saya nyanyi lagu benci tapi rindu... nyanyi yang versi Mila..
saya kalau dah dapat mic terus jadi tak malu
padahal realitinya i pemalu hokeeeyyyy..


mase umum 4 peserta yang masuk akhir.. saya tak harap ape2 pun..
huh.. suke suki je~~
sekali nama saya diumumkan yang pertama dapat masuk...
terkebil2 biji mata jap..
biar betul.. aduuyaiiii..
terus nak pengsan~~

yang masuk akhir akan perform masa family day
owhh hari itu mmg rasa cam tak jejak kat bumi
rasa macam nak buat2 pengsan jadi tak payah perform
tapi sempat lagi training menari..
sebab kali ni pilih lagu rancak.. sejak ku bertemu (btul ke tajuk tuh.. dah tak hingat nama penyanyi)

ok makan pun cam tak makan
sebab nevess tahap max

tetibe committee panggil p belakang pentas
cakap lagu yg saya nak takde..
whut?????!!!!!!
siyes nak pengsan sgt2..

jadi pilih lagu lain
mane nak tahu lagu lain
jadi nyanyi lagu sama mase uji bakat
huh.. penatnya berlatih menari
sebab lagu yg bakal dinyanyikan
lagu emo.. so duk diam2.. huh~~

jeng2....
bila tiba turn saya..
saya rasa saya macam roh
macam hidup dalam tak hidup
kih3..
feel nyanyi dah hilang sebab tukar lagu
awal2 pitching lari..
huh..huh
rasa macam nak nyanyi semula..
go on je la..

tengah2 nyanyi ada orang bagi bunga la plakk
budak opis yang t'hensem kat opis
model video klip ape ntah dia cakap..
nak pengsan lagi
tapi sebab suami orang.. tak jadi pengsan.. kih3



sekian..
malu tapi mahu sebenarnya..
hik3




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails