Monday, February 7, 2011

danish dah setahun.. cepat lah besar ye!


epi besday danish sayang yg muchuk2
dia sangat menggeramkan
dia sangat membuatkan saya tercari2 dia bila takde
owhhh..
balik KL jadi sunyi sepi
balik KL mesti nak rasa sedih
nanges lagi.. huwaaaaaaaaaaaaa

ok sekarang tengah malang bertimpa2
cuba bersabar
mujur ada kawan2 di sekeliling
terima kasih tak terhingga :)

hari tu masuk Gua Tempurung dan naik Gunung Irau
hati suka
terima kasih juga kat kak Ili bawa saya jalan2..
luv ya!

owwhh saya tersentuh dengan dia tapi saya tak jatuh hati pun kat dia..



2 comments:

  1. tersentuh? kt bahagian mane tuh? kat mane? kat mane? meh aku report JAIS! muahahahaha....

    ReplyDelete
  2. haha.. oittt.. pantang nye die neh.. mentang2 dh tak lame nk toooottttttttttt.. trsentuh jiwe rage larhhhh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails