Wednesday, March 24, 2010

zaman budak sekolah menengah rendah

Malam ini saya buat pertama kali menyerahkan tubuh badan untuk di..??????...
sedap gila... saya memang mahu lagi..



-------------------------------------

Sesampai sahaja di rumah sebagai rutin harian, MukaBuku wajib dibuka.. Kalau tidak tak lengkap rasa hari itu.. Macam hari ini tak lengkap sebagai hari selasa kalau saya buat-buat penat terus tidur tanpa membuka laptop.... tapi bila buka MukaBuku, saya sangat termalu sebab dengan sengaja kawan saya mentag gambar-gambar ketika zaman mesolitik saya...
Gila comot habiss.. si kucing yang nama comot tu pun tak secomot saya..
Di bawah adalah gambar ketika kami berada di tingkatan dua Methodist Girl Secondary School(MGSS).
Ala siapa yang tak comot kan ketika zaman sekolah..

Korang mesti ada geng korang masing-masing kan. dan juga mesti ada nama juga kan..
Nama geng kitorang sangat mantap dan bombastik...Siap ada proses perbincangan serius untuk mendapat nama-nama yang betul sesuai la dengan karakter kami yang sememang gilak..

taraaaaaa....

mengumumkan;

geng yang paling masyur dan terpopular di MGSS Kuantan pada tahun 1995 jatuh kepada

Da' Crazy Girlz Fun Team


siap ada papan nama ok~~..
motif botol air, penyapu dan payung tidak diketahui~..

Sekian sahajalah terima kasih..



*malam tadi saya pergi mengurut la*




1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails