Monday, April 5, 2010

otak lega ~kaki kurang lega~perut sangat tak lega

perut dilanda angin dari mana ntah
ni wajib la sampai esok pagi berlarutan

sebabnya saya membuat percubaan pertama untuk minggu ini di hari isnin, makan nasi di tengah hari dalam kuantiti yang sangat sedikit... motif bosan iaitu mahu berat 45kg .....akhirnya perut memprotes..

Saya m'google dan terjumpa petua ini;


ubat sakit angin: kupas seulas bawang putih yang sederhana besarnya. dan makan mentah-mentah. badan akan menjadi hangat dan angin akan keluar. rasa mual dan pening akan berakhir.

Saya pun dengan teruja menyelongkar dapur mencari bawang putih.

Saya ambil seulas dan terus makan tanpa ada syakwasangka..
Ya ampunnnnnnnnn (pinjam ayat norie)..
ini ke rasa bawang putih mentah.
cubala korang try.. saya jamin anda mahu lagi.. hehe

saya hampir muntah tao!
tunggu esok untuk keputusan
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sebenarnya mahu cerita aktiviti hujung minggu

sangat buat otak saya lega yang melegakan
sangat bagi ruang untuk jiwa saya bergembira


saya bersuka ria di Bukit Gambang Water Park
Mandi-manda tak sedar diri.
Lagi best bila bersama dengan rakan-rakan yang kita suka kan..
Takde isu~~
Kulit gelap??..saya peduli apa..

memang dah sedia gelap pun..

*selepas mandi*

harap maaf gambar sebelum mandi tak sempat diambil kerana sangat kejakunan mahu bermain
air dan mencuba permainan yang tak berapa nak ada. Tapi berbaloi la dengan entrance fee yang hanya RM19.90. Jangan tertipu ada sangat perlu menyewa pelampung yang menambahkan lagi kos sara hidup anda di sana..
balik kuantan... lalala*amacam ade gaya keibuan tak??.. hehe*

teruja lagi bila ketemu Danish~
budak ni memamg hobi baru saya la..
geram sangat-sangat..


KISAH KAKI YANG SANGAT TRAGIS AKAN DISAMBUNG NANTI..


jap!! ne ade satu lagi gamba Danish yang sangat menggeramkan..
ikut hati nak gigit je~
nasib baik masih waras..
hehe..


2 comments:

  1. Izza, eee akk tak suka la bwg putih mentah... bucuk ar... haha... tp kalo bakar sedap tau... mknn org dlm pantang... Izza practice ek... haha
    Izza nak berat 45kg... fuhh taraf model tu, hehe... akk ni payah betul la nak kurus, asyik nak makannn aje tau *(^_^)*

    ReplyDelete
  2. btol ke sedap k.ainul kalu bakar.. bole try nti..

    haha..tkpe la k.ainul mkn je.. nti kalu dh tak bole mkn susah lak.. k.ainul bukan gemuk pun.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails