Friday, April 2, 2010

so seksa-seksa~~


dasar jiwa tak tenteram memang macam ni la gayanya..
so seksa-seksa nak jadi pretender..
luar ceria dekat dalam luluh jiwa
kenapalah susah sangat nak sembuh ne..
Gila tak boleh duduk dalam lingkungan itu..
Jadi saya telah befikir sejenak, mengelamun yang tak berapa jauh, lalu keluarlah beberapa pilihan yang hanya bole diterima akal saya..Berikut merupakan pilihan-pilihan yang ada;

A- berhenti kerja lalu menjadi petani menanam anggur secara kecil-kecilan
B- dilahirkan semula lalu menjadi bayi yang tiada masalah atau dosa
C- nak tekan punat invisible kat badan supaya boleh menghilangkan diri
D- jadi penyanyi kelab malam pun ok.. opsss takla jadi penyanyi dalam bilik air je

Setelah berfikir 3 hari 3 malam.. saya masih buntu..

Jadi saya akan berfikir sampai saya menemui jawapan..

Saya berharap sangat saya akan dapat peluang lain..
Tak kisah la kerja ke, kerja ke, kerja ke ataupun cinta ~~ bluwekkk



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails