Saturday, October 9, 2010

terima kasih sebab hiris hati saya dengan pisau tumpul

cuba bayang hati kita yang hidup2 ini dihiris guna pisau yang tumpul..
tak dapat bayang betapa sakitnya..
lebih baik mati dari terseksa bukan

saya tak pernah rasa malu yang sebegini malu sepanjang hidup saya..
malu ini lagi teruk dari malu bila berbogel depan orang
malu ini melibatkan maruah
maruah diri seolah disepak dan dipijak macam tiada harga

kalau bunuh diri tu tak salah dah lama saya buat
Alhamdulillah saya masih boleh istighfar
harap saya kuat menempuh hari esok, lusa, tulat dan seterusnya
walau hari ini penuh noda hitam

menangis takkan membantu pun tapi saya lemah
migrain yang dah lama tak singgah kini kembali
menciiiiiiiiiii~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kalau ko benci kat aku pun janganlah cakap aku ne DESPERATE
siap jaja cerita kat orang lain yang aku ne DESPERATE
^%$^&**()_$#%$#

ada ke aku gi goda ko?..
pernah ke aku cakap aku suka kat ko?.. plizzzz , jadi BF aku?..
ehh jadi suami aku teruslah?...
tergedik2 nak tarik perhatian..

peliklah.. berkawan pun salah ke?
kalau kawan dengan lelaki kita kene ada perasaan cinta kat die ke?..
niat baik disalah erti
lebih baik senyap sunyi
itu lebih baik

~~~~~~~~~~~

saya pergi dulu
dah jangan cari saya
saya pergi cari ilham
muhasabah diri
mungkin dosa ini terlalu banyak
buatkan hidup tak pernah tenang
mungkin ini dugaan
mengajar diri menjadi kuat
menghadapi hari-hari mendatang


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails