Friday, October 22, 2010

Sumpah saya penat sangat
Ngantuk sangat sangat
Oktober ni bulan terpenat
Terkejar sana sini
Terbeban sana sini
Meeting larhh, Seminar larh, Training larh..Keje toksah cakap larh.. terjuling2 mengadap PC..
Pastu balik rumah sambung balik keje ngadap laptop.. bertambah juling biji mata..
Owhh tidak.. mata juling nanti tade orang nak.. hehe sedangkn tak juling ne pun tade org nak..keh.keh
ta baek taw ..juling pun comel~~
esok sabtu pun kena datang keje.. huhu :(


Adakah saya seorang yang berdedikasi dalam bekerja??
Tidak sama sekali..
Cuma sekarang ni saya belajar sikit2..
sampai bila nak di takuk lama
untuk menunjukkan dedikasi saya.. saya mahu jadi cikgu.. ape kene mengenenyer.. tak relate langsung.. hehe
sedang berusaha neh mengisi borang KPLI
(Semoga Allah s.w.t mengurniakan kekuatan dan kerajinan ku untuk mengisi borang itu)
saya kan nak jadi cikgu tadika..~~ AMIN


Owhhh cerita lawak..
Alkisahnya pergi Tax Seminar-Budget 2011 kat One World Hotel
Tgh2 kusyuk makan
tibe2...

tuppppppppppp... udang siapa plak yang hidup neh.. landing baek punye
kih..kih..kih..


Nak tambah sikit neh.. Oktober pun bulan malu jugak....... hahaha
Bangang gila..
Memang tak boleh nak cover dah..
Satu meja pandang saya..
Tapi buat muka slumber..
ketawakan diri sendiri. haha
Nasib baik tade mamat2 hensem..
Kalau tak saya lari pecutt terussss balik rumah..
Ini insiden yang kedua..
haha.. yang pertama dulu lagi best..
udang melompat jauh sikit..
dah le ade laki2 ganteng kat sebelah meja..
tapi nasib baek diorang kusyuk makan..
tak perasan..
nak anti udang.. tapi udang kan sedappp..nyumm..nyumm
berlagak...!!!
nanti pakai je la tangan.. hehe
pas ne kene sedar diri.. ~wink~




sebenarnya nak announce dengan TEGAS neh


SAYA mahu KURUS
KURUS tak saya?
eh takk.. jangan perasan larhh kurus
Sebab tu saya perlu KURUS
nanti bila KURUS saya boleh lompat tinggi2, saya boleh bergaya comel2, saya boleh naik gunung dengan senangnya, saya tak payah cakap "tak suka la gamba neh" bila tengok gambar saya gemuk gedempol, saya boleh nyanyi2 lagu saya KURUS (adake?.. ok bole reka) hehe.. lalala saya mahu KURUS..




akhir kata
dah tamo tidur lewat, 
kene sambung aktiviti berjogging.. dah lama kewt ditinggalkan..
sehingga peha dan punggung ku membesar bagai johan.. menciiiiiiiiiiiiiiii


saya tengah plan nak 'backpacking' pergi Penang
nak reles tensen

5 comments:

  1. Xyah la stress2 dengan idup. Chill! Things will get better soon. The only things is that, toksah la pikir sangat.

    Btw, haf fun in Penang! Sila buat full report ek. :D

    ReplyDelete
  2. Izza...
    PAsal kurus tu..mmg pun!
    KAk Ili setuju..tapi kalau dah jog pastu dah lama tak buat, berat akan naik.
    Situasi merujuk kepad diri sendiri jugak.

    ReplyDelete
  3. zara; macam nk tuka gie melaka plakk. need to have a proper plan kann... ke tak payah.. just go whenever u wanna go..

    ili; nak kurus macam kak ili.. hehe

    ReplyDelete
  4. arghhh .. x suka .. pegi memana x ajak .. menci mencii .. !! hihihi

    ReplyDelete
  5. lorrr.. kalu aku ajak bukn nk gie pun.. menciiii gakk.. =p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails