Sunday, December 20, 2009

~keliru~


Saya sedang keliru dengan diri saya ke atau orang lain yang keliru dengan diri mereka.Saya cuba memuaskan hati semua orang tapi tak semua berpuas hati dengan
diri saya. Saya sebenarnya sangat kecewa dengan hidup saya dan saya rasa saya tak cukup kuat untuk teruskan walaupun naluri sering memberi kata-kata positif untuk berjuang meneruskan hidup. Saya cuba lari jauh kalau saya tak suka. Cuma larian saya tak cukup kuat untuk menjauhi mereka. Apa salah saya?? Kenapa saya sering dicabul jiwa-jiwa sang perilaku yang meloyakan. Tolonglah bagi saya sedikit ruang bernafas. Saya perlukan oksigen segar bukan kotor.

----------------------------

Beginilah.................Kenapa saya masih suka orang yang saya suka itu, walaupun hakikatnya saya tiada pun dalam hati dia. Kenapa bila datang orang yang suka kepada saya, saya pula tiada rasa sedikitpun untuk mereka. Kenapa begini dan kenapa begitu. Kes-kes yang berulang dan serupa menjengah hidup sepanjang 27 tahun. Hati tak boleh dipaksa dan saya cuba untuk menjadi kawan semua orang cuma saya takut mereka beranggapan lain sehingga saya mengakhirinya dengan kata selamat tinggal. Sebab itu saya memilih jalan yang sekarang ini. Jalan sendiri yang lebih ENJOY!!! Tak perlu melayan hati-hati kaca.. tersentap sana tersentap sini..merajuk sana merajuk sini..
saya tak cun langsung tapi mahu Hidup CUN!!



3 comments:

  1. huhu....jadi diri sendiri...buat ape yg kamu rase btol...jgn buat diri sendiri bersedih..klau x suka elakkan....cari perkara yg membuatkan kamu happy....at this age mcm2 yg akan kita terfikirkan...so must do things right!!! but i've learned....fren is my everything (after family)...without them im suffered...fren will come n go but good fren will stay :)

    ReplyDelete
  2. anyway...wpon mata terbeliak kamu tetap CUN!!!!
    hahahah

    ReplyDelete
  3. yeahhh.. u'r rite.. gud frenZ alwiz there when we need them.. just wanna let u know u r not just a gud fren but more than that.. hehe Thanx kawan! kamu jugak cun ok! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails