Wednesday, December 23, 2009

Merasa otak warna hitam macam dark cokelat~~



Saya dalam keadaan kebingungan sekarang. .
Adakah perlu saya salahkan diri saya atas semua yang terjadi padahal saya tak pula meminta..
Mintak maaf sudah..
Langsai apa yang terhutang pun sudah..
Saya cuma mahu mereka atau mereka-mereka mengerti keadaan saya..
Cube letakkan diri kamu di tempat saya..Cuba sekali..
Sekali je ok!
Baru tahu betapa tertekan gila..mahu jadi GILAK..
masih Waras InsyaAllah..
Orang sekeliling kebanyakannya mementingkan diri..
masalah diorang je yang difikirkan, masalah kita kalau boleh tolak tepi~~Sahabat ada mengkhabarkan..
Usah fikir perasaan orang sangat..
Sayang diri sendiri baru sayang orang lain..
Tapi masalah saya yang saya benci tapi saya buat juga ialah memikirkan perasaan orang lain dulu sebelum saya.
Akibatnya beginilah.
Bila senang dicari-cari bila kita susah dilempar-lempar jauh..Sedih sangat.
Tapi saya bukan ratu Novela..
menangis sampai lenjun..
Saya kuat dan sihat (sihat apanya??.. saya hampir mendapat anugerah pemilik kolestrol yang tinggi..Jadinya saya kawal pemakanan saya.. pooodahhhh.. kawal kejadahnya tadi tepat jam 10 malam saya melantak makaroni goreng..air tangan saya harus dipersalahkan kerana kurang sedar diri padahal sedang berdiet.. nantilah cerita pasal ini..Sekarang slot layan perasaan~~)


sekejap............

taraaaaaaaa..
Resipi bertajuk Makaroni Goreng Kepala Kusut.
Saya tambah 2 x.. Housemate saya menambah 3-4 x..
Kesimpulannya apa?? Sila jawab dalam hati..
Sebab saya malu..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails