Tuesday, February 16, 2010

Danish, BbQ dan Famili

Bila cuti-cuti begini memang indah kan dapat berkumpul bersama keluarga. Harap-harap akan berulang lagi kan..?.. tapi lebih sempurna jika semua ada kan?.. kan?.. kan?
semua juga sihat kan?..kan?
sian e-one di Ipoh sorang2 dan jimmy di Kedah~meringankan tulangnya..

hari ini kami BerBBq seisi famili.. sempena hari lahir si ayah Danish iaitu GG, Banchik dan Danish sekali... Tidak lupa kepada Anuar Zain..hehe... Semuanya jatuh di bulan Februari..
Paling best masa orang sibuk bising2.. Danish boleh sedap tidur... comel betul..
Tak ganggu gugat langsung hidup budak kecik ni..
Sangat geram ok dengan baby Danish.. Tak banyak ragam pun..
Yang penting dapat cium dia sebab bau baby best sangat2.. i'm gonna miss him bila balik KL nanti.. Tak sabar nak tunggu dia membesar bagai johan ~~

part yang tak bestnya saya gemuk gedempol
seluar gila khinzir ketat..
cik Eza boleh tolong diet tak??
anda memang sudah gemuk.. tak tipu punya..
so saya berazam yang entah berapa ribu kali diazamkan yang saya nak diet..
sempena duit pun macam ada-ada tiada je..
jadi memang bersesuaian la azam saya direalisasikan di masa ini.
PERFECT~~

berharap esok saya kurang mencarut dengan jalan raya di Malaysia~~




2 comments:

  1. igt ek besday abg nuar..:)ishhh2 mencarut ker?

    ReplyDelete
  2. mestila igt.. same besday ngan adik saya.. hehe
    haha.. biasela sorg2 drive dlm kesesakan jln ry memang la mnyumpah..radio plak tak bole on.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails