Thursday, February 18, 2010

mula dan tengah menagih~~


"Saya buat kerja dengan efisien sekali sejak akhir-akhir ini. Tepat jam 5.30 petang saya akan bersiap-siap untuk pulang setelah sepanjang hari mengabdikan diri kepada tugas dan tanggungjawab...demi mencari rezeki yang halal dan cinta kasih terhadap kerjaya saya..."


~ayat di atas hanya ilusi dan rekaan minda saya walhal saya tak sefisien itu, tak semurni itu, tak semulia itu...saya cuma membuat kerja yang patut
dibuat, tak perlu rajin sangat cukuplah siap pada waktunya..kalau tiada kerja (semua kerja sudah disiap)..senyap2 sahaja.. tak perlu mencari kerja lain..~

saya balik tepat pada masanya.. bukan apa.. saya cuma nak pastikan saya sampai di rumah sebelum pukul 6.30.. supaya saya sempat mandi dan merasa selesa bila duduk di depan Tv menanti cerita ini;






SEBAB



ehem..ehem..ehemm




ala malu la...




sebab dia...







ala dia ni memang..






saya kelu bila tengok dia..





sumpah menggugat keimanan saya selaku wanita yang menjaga tatatertib kemelayuan..(unsur poyo dalam ayat ni sangat terserlah sila abaikan)





okla saya beritahu tapi jangan gelak




ni ha lelaki yg memegang watak Reza dalam drama Na-o-Mei~~




sumpah dia memang buat saya cair-mair macam ais ... padahal sebelum ni takde la menggila sebegini melihat dia berlakon.. Fizikal dan karakter dia dalam cerita adalah seperti berikut:
  • berseluar pendek
  • berkaca mata hitam
  • manis dan berkulit tan ala2 beach boy
  • pandai diving
  • sempoi
  • nakal tapi beriman
  • ego tinggi.. mahu tapi malu..


nah.. satu lagi...






renungan mata dia... aduhhh bisa luluh jantung gue..

hehe.. minta maaflah saya agak terlebih di sini..
sudah la cerita ini hanya isnin sampai khamis..
terpaksa menanti hari isnin dengan penuh sabar dan tawaduQ..


lagu dalam cerita ni pun best.. sila dengar SINI


3 comments:

  1. huhu..sgt suke reza..:)hebat sungguh penangan si reza nih..mbuatkn jiwaku x tenteram..hehe!

    ReplyDelete
  2. haha.. tapi ta dapat melawan anuar zain awak kan..

    ReplyDelete
  3. erm..mmg la..kalu si dia bisa mbuatkn jantungku bdegup kencang..tido mlm ku tganggu..wahaha!btol2 mruntun jiwaku ini..aduss..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails