Monday, February 8, 2010

Officially become a Makcik to my Little Danish

macam tak percaya..
saya dah ada anak saudara..

sebelum ni pun dah ada.. tapi anak kepada sepupu-sepupu..
tapi sekarang saya ada anak saudara yang betul-betul..
gila tak sabar nak jumpa..
rasa lambat je nak tunggu sabtu neh..

ni tengah teruja fikir gelaran apa nak suruh Danish panggil saya nanti..
Mak Long macam old school sangat.. dah biasa..
Aunty Long ok jugak.. mengikut peredaran zaman gitu..

Pecah kepala dah fikir.. macam lah si Danish ni dah bole cakap kan.hehe
sila lah tengok anak saudara saya ini.. sumpah comel sangat.. tak sabar nak pegang, peluk, cium.. tunggu aunty sampai ye danish..(tibe2 rasa geli bile bahasakan diri aunty.. terasa keTUAannya di situ.. )
IDZRIL NUR DANISH BIN IZLIZIL IKRAM
5th February 2009
~congratulation to GG n AEN for delivering this cute little baby~

4 comments:

  1. : congrats mak long ! eyh salah , kak long . =)

    ReplyDelete
  2. owh. saya sudah punyai 8.7 orang.

    berhati-hati sahaja bila menjelang hari raya.

    ReplyDelete
  3. hahahahaha terasa lawak dengan comment di atas
    tahniah :)

    ReplyDelete
  4. *thanx sume* :) epi sangat2 neh~~

    *nasihat incik idi memg brgune di kmudian ari*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails