Monday, August 9, 2010

bila nak matang macam buah-buahan?

saya kene sound.. cuba lah jadi matang sikit..
baru sikit masalah saya tak dapat kawal perasaan..
belum kahwin lagi.. ntah macam mana saya nak handle kalau dah ada anak nanti..
waaaaaaaaa~~ teruk sangat ke saya??


ok la saya memang mengaku..
saya degil, keras kepala tahap tak bole blahhhh, 
saya buat sesuka hati tanpa pikir panjang..
ikut kepala otak saya je..
saya emo~~
semua orang cakap saya emo..
ketara sangat ke weiii...
ntah tetiba rasa sayu sangat..
sebab saya rasa saya bermasalah..
saya ada masalah jiwa..
macam kene masuk hospital sakit jiwa ke?..

kadang-kadang walaupun dikelilingi kawan2 yang ramai..
jauh sudut hati saya sunyi..
sekarang saya dah sampai tahap malas dah nak peduli pasal hati dan perasaan orang..
dan juga hati sendiri..
nampaknya berjaya saya mengekalkan kekeringan hati saya..
yess!!!
terlampau jaga perasaan orang sangat memakan diri juga kan..


sempena Ramadhan neh saya nak mintak maap..
kalau ada salah silap..
sepanjang saya berkeliaran dalam hidup korang..

sumpah saya tak berniat buruk..
apatah lagi berdendam, berdengki..
Ya Allah ampuni dosa aku dan mereka~~

Abah tolong kembali..
payahnya hidup sekarang..
Dah lama rasanya saya tunggu abah kol saya dan bertanya khabar..
saya rindu that moment..
Saya taknak kol abah sebab tak sanggup terima kenyataan abah dah lain..
Ya Allah kembali kan abah saya yang dulu..
saya dahaga keceriaan dulu...
bila jumpa abah nanti harap abah kembali..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails