Tuesday, August 17, 2010

Dugaan di bulan mulia

nak je cakap... WHUTEVERlah~~~~~~~~
takku kisah pun..
i pray for your happinesss... 
jangan risau..saya ok-ok je.. cube try test..
saya memang Ok :)
Alhamdulillah

************

Hari ini tak tahu kenapa mood saya down..
padahal dah pakai baju putih sempena hari Isnin.. tapi tak berapa putih.. sebab tu kewt..
esok sure saya akan berpinKY over2...
Sebab apa mood down.. sebab kene pergi kerja.. sungguh membosankan.. I'm useless when i'm in d office.. bosan larhh.. saya bosan dengan kerja saya.. bila nak ada improvement..
so saya cuba mencuri2 menghantar resume ketika di ofis sambil kunun2 bZ wat keje..

Lagi sebab semalam berada bersama famili tapi sekarang dah jauh dengan famili.. tak sukeee~~ biasa sahur makan nasi ngan famili.. sebab tggu mama ngan abah kejut.. pastu ngadap trus makan.. tapi tadi saya sahur air masak ngan sebijik kurma sebab malas......
akibatnya saya lesu sepanjang hari.. Bercakap pun malas.. so hari ini aktiviti bergossip dan berborak terpaksa dikurangkan~~ eh tak baek tao bergossip.. maaf kalu pose aktiviti bergossip diharamkan... eh silap dikurangkan sikit.. hehe.. ok la turhhh...

Ok lepas tu darah saya naik sekejap.. saya sebenarnya tolong kawan buat bisnes.. tolong saje2.. ambil order ngan kawan2 di opis... Boleh tak kawan saya cakap akak yang buat KEK LAPIS tuh tak larat nak buat.. wei aku dah ambil order larhhhh....
Belum cakap apa2 lagi dengan mereka2 yang ambil order..
Ne malas nak punahkan permintaan orang.. huhu :(
esok saya akan kuat untuk beritahu mereka...
Ne dah kes yang kedua yer.. sebelum ni saya tolong adik saya jual crocs..
Hot croocs time tuh.. lagi2 bile jual murah..saya siap dah ambil order.. alih2 bekalan crocs kene hold pulakk..
malu siottt.. ape darhhh.. pas ne kene beringat2.. Fikir dulu sebelum tolong orang..
kaji selidik betul2.. kalu tak jatuh reputasi i taww~~


Pastu darah saya naik lagi!!.. menguji kesabaran betull.. kain yang saya hantar tempah untuk raya tak memenuhi tahap piawaian saya.. dah lah my feveret kain.. try pakai.. besar gabak Hanginnyerrr~~  padahal dah bagi baju contoh.. yang dia pergi jahit besar tu kenapa..
Adooyaiiiiii...ngigau ke akak neh...
Nasib baik bole alter... sebab besar boleh kecik.. kalau dia jahit kecik mahu saya meroyan~~


Pastu pergi Bazar Ramadhan kat Tasik Permaisuri.. Sampai2 je hujan lebat..
Basah kuyup saya ngan Lida.. Best2 dapat mandi hujan secara tak sengaja..
Rindu zaman kecik2.. tapi memang lenjun..
Kesian tengok peniaga2.. rezeki diorang kurang kan~~
takpe esok lusa masih ada...


Yeayy hari ke-6 berpuasa... dan ketujuh berterawikh..
Alhamdulillah masih tak tinggal..
Alhamdulillah Allah masih beri kesihatan yang baik untuk meneruskan ibadah di bulan Ramadhan.. 
Hujung minggu ne ada aktiviti santai Ramdhan di Cameron Highlands..
Tengah fikir 44 kali samaada nak pergi ke tak..
Macam nak balik Kuantan~~
Tapi menarik gak kalau join santai camtu selagi tak naik gunung saya ok je~~
tolong fikir betul2 ye cik ezasarey..

Berapa kali nak cakap ko tak kaco aku larhh..
Bila kol je cakap sowie sebab kaco..
macam mana nak cakap ek..
aku suka larhh (tapi tak tercakap.. ego kene jaga)
hehe.. malu2 larhh.. ( sgt gedix)
ko tu sekejap timbul tenggelam~ =p
Haishhhh..
jangan segan silu.. saya sentiasa ada untuk sesiapa saja..
selagi saya single.. hahaha..
saya sedia berkhidmat untuk semua (lain macam je bunyi..keh..keh)
memang kene pelempang la kalau cakap saya sombong


MULA BOSAN DENGAN PERKATAAN  MAK ANDEH dan EMO ~
bukan marah dengan orang yang menggelar tetapi marah dgn diri sendiri..
~~i'm sick of  myself~~


sekian luahan hati yang serabut,
saya yang nyonya ezasarey
lalalala... hePY mePy to B












No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails