Wednesday, November 3, 2010

lompat lagi jatuh lagi

lama tak update??
eh... hehe takde mood..
tipooo.. padahal takde kamera nak letak piccas kat sini..
pastu poyo plak letak gambo SS
ala sape la nk sponsor beli leica neh.. 
takde ke promosi beli biskut cap hap seng percuma leica
jadi terpaksa la menumpang camera orang lain..
orang lain tu adik sendiri..
adik sendiri tu orang lain..
ehhhhh~~


kan dah cakap saya suka lompat...
jadi saya lompat sampai saya puas hati..
sampai luke2.. kih..kih
tak sedar diri.. kubur kata mari..
tapi peduli hapeeeeeeeeee...
mari2 tengok saya lompat sampai menjadi






ni kut yang terbaik setelah beberapa kali cuba..tapi blurr pulakkk
sampai luka tangan taw

nah bukti.. tapi sikit je pun.. no hal.. bole buat lagi


aksi2 lompat tersebut semasa hari acara tangkap gambar pre-wedding cik Lida dan Cek Wan
Lokasi; Tasik Perdana dan Bukit Ampang
seakan mahu juga pre-wedding shoot macam tuh.. tak maluuu betol..
pastu nanti mesti orang2 di tepi depan belakang tanya
Dengan siapa??
Ngekkkk.. spoiltttt betoll!!


Hari ini mengajar saya

PEREMPUAN ADALAH MANUSIA YANG CEPAT PERASAN
DAN
LELAKI ADALAH MANUSIA YANG SUKA MAIN-MAIN



saya tak mahu jadi perempuan jenis itu...tapi saya kan perempuan

akhirnya lompat hingga jatuh


dah berapa kali dahh..
bole tak nak cakap dah serik..





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails