Wednesday, November 10, 2010

Luahan hati di usia 28

Sekarang saya mengaku saya 28.. macam tak percaya saya tak malu langsung..
kalau boleh nak beritahu semua orang..
hey..i'm 28 ...




Perjalanan hidup selama 28 tahun ini terasa begitu pantas. Tak sempat membuktikan Wowww... nye hidup ini.. Apatah lagi menjadi muslimah sejati... hati berkata ya tapi usaha tiada.. Sangatlah tidak berguna

Tak perlulah mencanang azam setiap tahun kalau tak yakin boleh tercapai... Cukuplah kesyukuran dipanjatkan kepada Allah S.w.T kerana dipanjangkan umur, diberikan masa untuk membetulkan diri mana yang tak betul..
Banyak yang tak betul.. :(

Usia 28 ini mengajar diri menjadi lebih kuat.. Cubaan dan dugaan mematangkan diri. Tapi nak ubah diri menjadi begitu matang.. rasanya belum boleh... Saya masih keanak-anakkan.. comel macam anak2 kecil..
(kui..kui.. saya masih minah perasan.. jangan terpedaya ye)

Tertekan? Bersedia nak jawab soalan bombastik?.. Ala macam tak biasa.. hehe
Bukan malas fikir tapi biarlah masa menentukan segalanya. I wanna b happy and wanna make other people happy as well.. kununnya dah canang akan dapat BF masa azam 27 tapi sampai sekarang i masih solo u.. awwwww... tak mengapa saya ok2 sahaja..
sampai bila2 pun saya ok kalau sentiasa di sisi family dan kawan2

Kawan2 datang dan pergi.. sedih :(
wish i can turn back time, so that everything gonna b fine again..
RINDU


apa yang saya mahu dalam hidup??

kalaulah.. kalaulah.. nyawa saya dapat ditukarkan dengan mama.. Alangkah bagus..

::titik noktah::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails