Wednesday, November 3, 2010

saya cepat boring!

saya seorang yang cepat bosan dengan RUTIN
RUTIN bila kita perlu membuat kerja yang sama setiap hari
RUTIN bila kita terpaksa mengadap orang yang sama setiap hari
menjadi-jadi BOSANnya bila perkara yang kita tak suka diulang beberapa kali

Jadi saya mahu tukar ini blog punya layOut
kasi dewasa sikit lahh.. kih.kih
macam kejadian susun atur bilik yang diubah beberapa kali
sebab kes BOSAN

lagi satu saya telah menganugerahkan diri saya seorang pemenang EGOIS
sebab saya takkan mengaku yang saya suka selagi saya tak mendengar, melihat dan merasa benda itu.
tak kira lah benda hidup atau mati atau pegun..
atau ORANG
kalau anda rasa saya suka anda... saya telah mengkantoikan diri saya bahawa saya suka anda
BANGANG nya manusia seperti saya..
berlagak EGO tapi kecundang akhirnya.. ptuiiiiiiiiiiiiii





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails