Friday, November 26, 2010

sibukkan diri anda bila anda down

Tengah fikir nak pergi Gunung Rajah ke tak?? tapi tak follow BADR la.. sebab mereka sangat pro...kebetulan my adik ipar plan nak g ke sana juga.. Lepas naik Bukit Tabur ari tu macam ada keinginan membuak-buak nak naik gunung.. Sebab kaki tak menunjukkan simptom sakit lepas naik bukit tabur tapi takut jugak sebenarnya..
aduhhh.. gie Penang ke Gunung Rajah ek... toin? toin?

Sejak dua menjak neh saya sibuk sikit.. macam2 benda nak kene buat.. macam2 tanggungjawab harus diselesaikan.. boleh lupa kisah duka.. yeayyyyyyyyy.. kisah suka sila datang yerrr.. rasa seronok bila buat kerja untuk kebajikan orang lain.. kita gembira bila melihat orang lain gembira kan.. moga-moga berjaya :)

Sebulan lagi Lida nak kahwin.. tumpang berdebar2 untuk dia.. padahal minah ne kool je. haisshh cover la tuh padahal neves bangat.. gila tak neves.. hik.hik.. tengah pujuk dia buat bachelorette party~~ utk gegurl je... huk...huk. ... 30 days to go.. Lida... lepas ne anda bukan dara lagi.. hik..hik.. gelisss nyerssss..

Betul sangat2.. bila kita sibuk.. kita takkan fikir benda2 yang tak perlu kita fikir... hidup biar happy selalu.. Kadang2 ada masa kita bersedih tapi jangan jadikan itu sebab untuk kita tidak gembira lagi..

masuk TV sebab tarian zapin.. haha :) ...  luv shangat kat tarian tradisional.. apa yang saya tak suka... semua saya suka :)

Terima kasih kawan-kawan yang ambil berat pasal saya..

Terima kasih Rose sebab bagi pinjam buku itu.. Tak sempat lagi saya nak baca.. Saya akan baca juga nanti!! :)

*rindu Danish lagi*

2 comments:

  1. betul...mmg kene sibukkan diri klu hati tgh sedih..and selalu dekatkan diri dgn ALLAH... cheers iza... :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails