Wednesday, September 7, 2011

blog dan kesedihan

betul!! tepat sekali!! absolutely correct!!
dah lame tak update blog
bile terase nak update time tgh sedih, bile sedih terase nak update.. nak wat cmne kan

TRULY MADLY DEEPLY SAD~~~

tapi kali nie tamo cerita tamo kasitaw satu dunia..
biarlah kali neh ku pendam.. ececewahhhh
tak semestinye sedang berada dalam FASA ini saya kene tersenyum sampai pipi..
owhhh i can't accept those people yang perli2 saya..
dah jadi tunang orang.. mane bole kua2 dah.. mane bole lepak2 ngan kitorang..
kene jadi baik.. jaga tatasusila.. kene senyap2 kat rumah tunggu sampai kahwin..

owhhh.. kuno sungguh pemikiran mereka..

saya dah besar.. saya tahu batas2 pergaulan..
saya takkan tinggal kawan saya..

ntah la .. saya rasa semua orang macam nk jauhkan diri dari saya..
semua orang macam segan2 ngan saya..
saya rindu dorang..
but  ini bukan kesedihan sebenar saya..

saya sedih sebab lain.. sedih sangat2.. sangat2 sedih :(

Alhamdulillah..  saya dapat hadapi...
Thank u Allah..

4 comments:

  1. kamoo ade sy....sykan kwn baik kamoo.....rindu nk melepak same2

    ReplyDelete
  2. sy ad kamooo.. tp kamooo ad hubby n aryan.. huwaaaa.. miss u tooo~~~

    ReplyDelete
  3. jgn la mcm tu.kamoo pun soon akan ade hubby .....bile nk lawat aryan lg?

    ReplyDelete
  4. nti kakak eza lawat aryan lagi ye... tak saba nk tggu aryan besar.. bole cubit pipi.. hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails