Saturday, September 24, 2011

jangan bersedih.. Allah sentiasa bersama kita


Terjumpa video ini.. pertama kali mnghayatinya.. air mata tak berhenti mengalir..
beberapa kali melihatnya.. masih menangis..

Ya Allah.. Kau la tempatku mengadu kesedihan ini..
Aku bersyukur kau berikan kehidupan ini..
Deritanya hidup ini bakal terhapus dengan kenikmatan yang bakal Kau berikan di akhirat kelak. Amin.. 

Ya Allah Kau kuatkan semangat diri ini untuk menghadapi hari-hari yang mendatang..
Sesungguhnya aku manusia yang lemah..
penuh kekurangan.. banyak kekhilafan..
Ampunkan dosaku..
Kurniakanlah ketenangan dan kebahagian kepadaku..


~~rindu abah sangat2... abah cepatlah sembuh... Ya Allah.. aku mohon kepadaMu.. makbulkan doaku ini.. baru ku sedar tiada siapa yang dapat tandingi kasih sayang abah melainkanMu yaAllah... Aku berharap yang terbaik tapi Aku yakin Allah telah takdirkan yang segala yang terbaik untuk diriku...~~



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails