Wednesday, November 11, 2009

hari lahir yang saya rasa saya 17




27 tahun la.. wake up ok!
saya rasa saya 17 lagi sebab otak saya fikir macam 17..
suka enjoy suka main suka gila-gilaan..
sebenarnya jauh sudut hati, saya sedih..
abah lupa tarikh lahir saya ke?
hari ini tiada ucapan dari dia..
saya takkan tanya.. saya akan diam..bukan merajuk, cuma biarlah..
juga adik2 saya yang lain.. mereka bZ sangat ke?
cuma budak ini yang sms saya..


sms ditaip begini:
Hppy brthday to my sister..arap2 bdn 2 brtmbh besar skt...kasi skt duit skt..bley blnje ko mkn kt nasi lemak danau kota 2. Tpi nasi lemak biase ar.hahaha.cntek..klau xckp adiah nie nati aku ksi pnjam dslr..cntek..hahaha.hoit bler nk kawen nie..nati ko cr bf yg byk duit tau. aku paau die skali hahaha..wish u hppy with your koya bf yg mmber ko ckp 2.haha

*i'm cryin*

****************************

Saya nak ucapkan byk2 terima kasih yang ikhlas dari hati saya kepada kawan2 yg wish saya di tanggal 10/11/2009 ne.. saya terharu sangat.. ucapan yg sy terima dari phone calls, sms, FB, Friendster & Myspace yg dah lama tak buka tp masih ada yang wish.. terima kasih banyak2.. May Allah SWT bless u all..

Juga kepada Kema yg belanja dinner semalam.. n Lida yg belanja lunch tadi..
kenyang saya.. esok lusa tak nak belanja lagi ke~~

****************************

::azam di kala umur 27::

1. SINGLE n AVAILABLE
-saya perlu berusaha untuk tukar status saya.. bukan desperate ok! perlu cari BF ne.. saya tak larat nak jawab pertanyaaan orang kalau saya dah ada BF ke blum.. nanti bila saya cakap belum diorang tak percaya.. kalu cakap ada kang tipu pulak.. huhu..tp saya tak reti cari.. saya dah jumpa tapi dia tak jumpa saya..

2.AGAMA
-saya tipis nilai2 islam dalam diri saya..saya akan cuba berubah menjadi muslimah sejati..cukupkan sembahyang 5 waktu..jauhi amalan2 yang tak elok..sentiasa ingat ALLAH s.w.t selalu..kadang2 saya alpa.. bila susah baru saya tercari2 Dia..saya akan cuba berubah..doakan saya ye..

2. ATTITUDE
-saya sangat kebudak-budakan..dipadankan dengan badan saya yang kenit ni.. orang nampak saya macam belasan tahun..tipuuuu..saya nak berubah jadi wanita yang matang..yang bole buat keputusan sendiri tanpa mengharap orang lain..tapi saya tak boleh hidup sendiri..saya suka kawan2 saya.. kalu ada yang tak suka biarkan sahaja..saya juga nak tukar attitude 'last miniute' saya.. saya suka take granted of anything sampai saya lelah bila sebenarnya anything tu adalah penting..

3. KELUARGA
-kadang2 saya tak endah mereka..bukan lupa tapi saya hidup dengan dunia sendiri sampai saya terlepas pandang.. saya perlu hargai mereka lebih dari segalanya..insyaAllah

4.KARIER
-saya masih belum puas dengan kerja saya.. saya bosan..saya tak dapat menstabilkan perasaan dengan kerja.. saya cepat melatah dengan kerja2 yang banyak..sampai saya gelabah..sampai saya menangis..saya akan cuba ubah untuk jadi lebih sistematik..sebenarnya saya mahu mula mencari peluang2 lain di luar.. gonna leave soon..

5.MATERIAL
-saya mahu kaya..bila kaya saya dapat beli apa yang saya mahu.. otak mahu RUMAH, KAMERA DSLR & LAPTOP, baju2, kasut2.... bole dapat ke?? insyaALLAH.. saya perlu usaha..

6.****L
-saya akan cuba lupa dia.. b strong k!



2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails