Friday, November 13, 2009

saya JAHATTTTT!!


kenapa saya jatuh dalam kategori manusia JAHAT??

KERNA:

abah call tapi saya tak angkat
bukan satu tapi 5 missed calls
tak habis di situ saya terima pula 2 sms yg sama dari dia;

"happy birthday! smoga ALLAH memberi keberkatan dunia&akhirat.. sori sbb lambat.. dr kami sekluarga"


jahat kan saya... disebabkan abah lambat 2 hari, saya jadi macam ni.. saya memang keanak-anakkan.. merajuk tak sedar diri.. tapi saya tertanya-tanya kenapa selepas 2 hari.. sedangkan semalam hari lahir arwah mama.. adakah abah juga lupa tarikh itu.. mungkin abah betul2 terlupa atau tak perasan.. saya harap begitu.. Mintak maaf abah tadi saya betul2 takde mood nak angkat telefon.. balas sms apatah lagi.. kesian abah.. esok pagi saya akan telefon dia.. benda2 kecil sebegini tak perlu diperbesarkan pun.. kesalahan kecil sebegini untuk saya kecil hati tak padan dengan penat lelah jerih abah menjaga saya..
saya minta maaf abah!

*_anak sulung yang jahat_*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails