Wednesday, November 11, 2009

pening Kepala bila diBLOCK


satu hari di pejabat kepeningan..
loya-loya..perut memulas..
cirit birit..
Tadi vendor belanja satu department kat Balifeel (restoran yg menyajikan indonesian food dan kami menikmatinya seperti berada di Bali....uwekkksss) tapi tak dapat menikmati sebab selera tertutup..
MukaBUKU pulak kena block!!!
akibatnya kepala saya bertambah pening..
macam hilang punca..

saya boleh terima..
sebab saya bukan hantu MukaBUKU sangat..
bukan gila MAfiaWArs, BArnBuddy or ape kejadah lagi ntah saya pun tatau..
tapi macam hilang sesuatu..
takpelah sekarang saya cuba melayan blog-blog manusia lain..
saya bukan jenis yang rajin baca blog..
tapi saya rasa bagus juga kalau saya dapat layan kan..
banyak pengetahuan yg saya boleh tahu..
dan saya bole jadi shopaholic di alam maya..

saya dapat tahu rahsia membuka MukaBUKU dan website yg sewaktu dengannya walaupun diBLOCK..
tapi saya macam dihantui rasa tak keruan sebab saya rasa bersalah kat org yg tak dapat buka.. gila mulia saya..
akhirnya saya hanya kaku membuat kerja dengan efisien tanpa digangu-gugat anasir lain.. efisien la sangat.. plizzzzz sejak bile saya efisien..
ohh ye..azam 27.. saya mahu maju dalam kerja saya..
balik kerja saya terus buka MUKABUKU dgn rakusnya..
hahaha..tolonglah adakah saya addicted..
**kepala pening**
telan actiFAST 2 biji saya terlena di kala maghrib
saya kena rehat sekejap
malam ni FUTSALLLLLLLL!!
nnggak sabar neh..

2 comments:

  1. ee tak syok la kena block, kesiannya korang. Tabahkan hati ye... kalo perlu, cabut la, haha

    ReplyDelete
  2. tu ar.. mmg la ade plan.. tapi mcm ade magnet je.. hehe.. sayang plak~~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails