Saturday, July 24, 2010

adik saya yang tabah

membuat muka bajet kiut Otw menghantar adik saya yang tabah..... (Abaikan orang belakang yang sibuk BerCINTA.. kih..kih)



Lupa pulakk.. ini aktiviti sebelum bertolak.. buat cup Cakes yang comel... hik..hik.. untuk bekalan adik saya yang tabah dan kami yang 3 orang itu.




Cup cakes yang siap dibakar.. NYum..Nyumm.. budak itu salah seorang yang penat lelah menjayakan misi CupCakes.. saya?? mestilah memainkan peranan utama.. i'm the Chef for the daY.. kih.kih. padahal setiap seminit tanya mama camne nak buat~~



Saat menghantar adik saya ke asrama.. Dia baru berumur 13tahun. nama Iliya Zakirah.. Boleh panggil dia E-ya... Dia tabah.. Saya tak setabah dia.. Sebab saya tak pernah duduk asrama sepanjang saya bersekolah dulu.. hehe... tipuuuuuuuuu.. saya pernah duduk asrama masa Form 4.. tapi sebulan je tahan.. kih..kih.. siap ugut mama..taknak belajar kalau saya dibiarkan di asrama... saya memang tak tabah.. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails