Saturday, July 31, 2010

ini blog nyonya Ezasarey sudah baru ka?


haha.. ngade2 nak tukar jugak.. tapi jadi kelam kelibut..
takde mase lagi nak make-up bagi kiut miut..

apa peel ntah asal post entry mesti nak sertakan dengan gambar sendiri
macam CUN
hik..hik..
tapi peduli la kann.. ini blog saya jadi ikut kepala otak saya yang bengong air ne lah nak camne..

nape pilih template neh?.. sebab simple.. yang penting boleh letak gambar besar GaBAk..
sekali lagi macam cun sangat..
nak pampang gambar besar2..
habis jerawat jeragat semua nampak
malu uOlzz...
hehe.. 
tapi yang penting mak puas.. 
mak tak control cun..
(nak tanya nyah cun ke?? hik.hik)

sudah merepek neh.. sebab nak hilang takut esok nak naik Gunung Nuang..
MAsa naik pertama kali tak sampai puncak pun..
boleh cek SINI
Sangat berharap kali kedua ini saya berjaya sampai..
Kalau tak.. saya dapat malu..
Malu keturunan saya nanti..
hehe..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails