Thursday, July 29, 2010

Rasa Nak makan Orang jerr~~



~gambar di atas tiada kene mengena dengan entry~

MotiF: Cuba campur gaul perasaan tak besh sekarang dengan perasaan besh dulu

LOkasi: Di oFis, Sekarang waktu rehat tapi saya tak rehat sebab saya mual.. jadi saya update blog

Sekarang rasa nak marah semua orang.. nak marah umpama nak makan orang.. Kadang-kadang tak faham dengan diri sendiri..
Faktor umur meningkat kah?? ke ada gangguan yang ITU..
Patutnya dah period neh.. tapi tak period2.. bila tak period.. emosi jadi macam HARAM.

semuanya letak di bahu saya
semuanya nak tanya soalan bodoh
semuanya macam nak kondem saya
Allah S.W.T tolong tenangkan saya 
Sumpah.. tak tenang gila..
Itu macam Itu.. Ini macam ini..
Itu macam ini.. Ini Macam itu..
ArggggggHhhhhhh.. Gila gak jadi akhirnya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails