Sunday, July 11, 2010

kesunyian di hari minggu

bengang sebab semalam ada post new entry tapi tetiba check ari ini dah ilang..
mane pigi.. bila masa plak saya delete..
whuteve lahh...

*****************************************
hari minggu kali ini sepatutnya balik ke perak..
tapi plan berubah..
sebab my adik-adik mahu balik nex week pulakk
haishhh...
jadi minggu ne saya memilih bersenyap-sunyi di rumah..
entah tiada rasa untuk berpeleseran..


happy sangat sebab kawan baik saya datang KL..
sempat jumpa dia sebelum dia naik ERL kat KL Central..
dia sudah berkahwin.. kerja di Kelantan..
sangat jauh.. sob..sob..
owhhh tamo cerita sedih..
pertemuan yang sekejap amat bermakna..
banyak nak cerita.. banyak nak luah..
tapi tak sempat..
Puan Haslizawani.. awak tetap di hati saya..jangan risau
u r alwiz be my bestest fren foreva n eva..
thanx 4 d card..
saya tak sempat nak beli apa2 untuk kamuuu.. huhu..
saat nak berpisah saya tak dapat tahan kesedihan saya..
when can i c u again??








kemudian saya kembali sunyi sebab saya yang memilih sedemikian..
bila saya seorang saya akan buat benda yang gila-gila..
supaya hilang rasa yang tak best dalam diri..

Ahad berLunch dengan lollipop.. tapi tak larat nak habiskan.. bolehh??



beinai hitam di kuku jari kaki.. mula-mula nak buat dekat tangan jugak.. tapi macam 
x-treme sangat.. huhu.. tapi macam nak buat sangat.. orang sekeliling mesti pandang serong punya.. i loikeee..




tak sabar melihat hasilnya.. me grunge !! ggrrrrrr...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails