Thursday, July 8, 2010

spain menang.. hoooooyeayyyy

Tajuk entry macam peminat fanatik Spain.. macam lah 4 tahun lepas dan tahun sebelum-sebelumnya saya sanggup tak tidur sebab nak menonton perlawanan WorldCup.. atau mengikuti Liga English atau liga-liga yang lain..(MU yang diorang semua agung-agungkan.. saya tak pernah ambil peduli) Liga Malaysia pun tak lepas.. haha.. 

Sebenarnya baru je minggu lepas saya terkedek2 untuk menonton bola.
Teman my adik je, tertengok dan jadi minat..
Bermula dengan Brazil melawan Belanda (suku akhir)..
Saya tak sokong mana2 pun..
Tapi sokong Kaka yang comel..
Selepas itu saya mula ikut..

hari itu sokong Argentina.. tapi tak berjaya pula..
Uruguay pun senasib..huk..huk
so sekarang sokong Spain..
tak sangka menang plak..
tak sia-sia saya terkebil2 bangun..
tak sia-sia sungguh..
betul cakap cik octopus yang comel..
(masa entry ini ditulis saya baru je lepas tidur di surau ofis.. sumpah mengantuk.. tak boleh minum nescafe sebab puasa.. )

Sekarang tak sabar nk tunggu awal pagi ISnin 12/7..
will Spain beat Netherland.?
saya konfiden badak 2-0.. amacam??
entry sebelum neh saya lah yang pakai jersey Spain tuh..
mengakulah sebab menang..

yang pakai jersey Germany terpaksa dirahsiakan
malu la wei... hik..hik..
tapi tak boleh kutuk dia sangat sebab jersey Spain dia yang punya...
Lepas ni sama2 lah sokong Spain ye Lida.. opsssssss..
tapi awak memang sokong kan..
siapa pula yang nak sokong Belanda tu ek...
macam tak best lak tiada kawan untuk gaduh-gaduh..
apa2 pun hidup Spain..
Go Espana..
hati masih untuk David Villa.. haha

  

2 comments:

  1. Izza,
    Mmg pose ngantuk gile!
    Kak Ili pose 3 hari direct..3 hari tak larat ngadap fb.hehe..
    Eee...comel ke itu octopus?hehe.

    ReplyDelete
  2. dah tak larat ngadap Fb.. mmg ngantok giler la tu kak ili.. sy siap tersenguk2 depan PC..
    comel sebab predict Spain menang...yeayyy

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails