Sunday, July 4, 2010

motif berblog


apa motif saya wujud dalam dunia BLOG ini??

kadang-kadang rasa mahu pindah ke planet lain..
tak perlu hidup dengan manusia..
hidup seorang..
susahnya nak jaga hati semua orang..
saya rasa semua yang saya buat semua tak pernah betul..
tak pernah mencapai piawai hidup yang BAHAGIA..
semua tak pernah menjadi apa yang diingini..
saya cuba membuat orang lain bahagia
salahkah..??
perlukah tanda tanya yang penuh curiga..


ok motif berblog??
motif??
motif??
saja suka-suka.. 
teruja tengok blog orang lain..
jadi saya juga mahu ada satu..
jadi bila suka-suka perlukah ada duka akhirnya..
tak perlukan???
kenapa mesti begini..
saya tak harap sesiapa baca blog saya..
dan saya tak pernah menulis untuk bacaan semua..
jadi saya tulis ikut suka jiwa saya..
semua terbit dari tulus hati yang tak menipu..
kalau anda ragu-ragu dengan saya..
adakah saya salah juga..

agaknya saya perlu lebih berterus terang dalam menulis..
sebut semua nama-nama orang
yang attached dengan saya
ok from now on
tak perlu sorok-sorok
sebab akhirnya akan mendatang keraguan orang
menganggu kebahagian orang
itu yang saya tak mahu terjadi..

kadang2 apa yang saya cerita di blog, saya missed out bercerita dengan rakan-rakan
bila mereka baca di mana saya tak sangka mereka akan baca.. jadi timbul KOnFlik
saya minta maaf..
saya tak telus..
saya serba-salah..
saya janji saya jauhkan diri dari dia..
saya juga akan jauhkan diri dari kamu
kalau itu yang kamu mahu..
saya minta maaf sangat-sangat..
cukuplah hati saya yang terluka..
selama ni pun dah selalu terluka..
jadi dah lali..
saya tak sanggup lihat kamu pun terluka..


saya sayang kamu..
saya sanggup hilang dia bukan kamu..
saya dan dia hanya kawan..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails