Tuesday, March 8, 2011

hati berbunga-bunga dan berbuah-buah


lalalala..
sedang tersenyum sorang2
sedang berdebar-debar
sedang sejuk satu badan
sedang berbunga-bunga riang
dan berbuah-buah comel jugak.. wink :)

benci taw... nanti org ingat saya tak betul.
adakah ini dinamakan... ehem..ehem
hahahaha.. just joking-joking..
i cuba buat biasa2...
argghhhh tak bolehhhhhhhh

baru lepas cakap ngan dia..
hik3

Malam tadi off hp sebab nak charge batt..
Lupe nak on balik..
Nak tido baru on.. itupun dah pukul 3 pagi..(tidur lambat..buat projek kiut2.. nanti saya tunjuk ye!)
then lepas dah on balik
got 4-5 missed calls from unknown number.
ni mesti budak nak sewa bilik.. saya agak.. esok je la call balik


so pagi2 saya call..
tanya kat mana n siapa?..
terkejut taw!!
~letak~

tengah hari nombor yg sama call.. (berdebar2 yang menyampahkan taw.. i tak suka perasaan itu..nanti ade selit2 getaran suara yang tengah berdebar-debar. pastu nak cakap lain kluar lain... huaaaaaaaaaaa.. tak suke)
kali ini saya angkat n saya memang lah dah agak siapa..
tapi mati di situ sebab HP mati..
hik3 HP i mmg ade prob..
semua org duk suruh beli baru je..
haha.. sila suruh dengan bagi duit sekali yerrr..
I nak Iphone (gila demand.. tak agak2.. kih3)
memang nak beli pun tapi ongkos tidak mengizinkan lagi
kalau beli baiklah beli yang bagus terus kan~~

ooo berbalik kepada cerita si toooottt tuh
kesiannya dia..
saya pun call balik guna fon opis
sebenarnya segan nak call sebab no die bukan direct line
tapi call je la..
bole bercakap dengan ******************** (gila skema.. nama penuh tuh)
hmmm.. org tuh bole cakap tak kenal..aduhhh
tanya lagi dia dari bahagian mane...
manelah i nak tau.. aduyaiiiii
tetiba dia macam buat announce... kelakar2
ada rupanya.. lega
tak sia2 call..

he said he has been tryin to call me sampai dah give-up..
sian dia..
selebihnya isi2 perbualan yang biasa dan membawa kepada penyelesaian satu masalah...

yeayyyyy dah selesai satu masalah.. Alhamdulillah :)








6 comments:

  1. haha... siapa lagi kan~~ :)
    hope die tak bace.. kalu tak kantoi.. kih3

    ReplyDelete
  2. so, ble kendurinye neh? aku mcm dh terbayang bunga2 pelamin dgn buah-buahan hantaran (amacam. seswai ngan tajuk post kan). hikhik...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails