Thursday, March 24, 2011

selamat tinggal dunia baik

penatnya jadi baik (baik ke)
penatnya jaga hati orang
penatnya bermuka-muka

mungkin dah termaktub saya jadi mangsa buli
saya dipermainkan
mudah sungguh saya terpedaya
saya diperkotak katik

terluka.. bukan parah tapi dah ICU..


jadi sekarang
alang-alang terus jadi jahat
saya sedar apa yang bakal saya buat adalah salah
tapi saya sangat tensen
i hate my life
biarlah apa nak jadi.. jadilahh kali ni
dah banyak kali
jadi saya rasa cukuplah setakat ini

go back to ur shit life
and i will go back to mine...





5 comments:

  1. susah menjaga hati orang yang belum tentu menjaga hati kita. be strong kak long ! (:

    ReplyDelete
  2. buli???....alamak, mintak maaf sangat2 sebab selalu je buli u.....sorry ok...huhu - MARIA 'Z

    ReplyDelete
  3. nurul; thanx ye:).. kdg2 tak kuat.. tp harus kuat!!
    maria; entry nie bukan refer u la... jgn perasan.:P... i tade ape2 prob pun ngan u walaupun u slalu buli i.. hik3.. kawan baek smpai bile2 k!!

    ReplyDelete
  4. nape dear....awk tak ceta pape pun kat sy?
    sy tak blk kl wiken ni....kat penang spai selasa....cekwan mcm blk s.alam are isnin....so tak bole lepak umh awk...next wiken kite jpa n story morry yer...be strong k

    ReplyDelete
  5. nuthin~~ biaselah cepat emosi... hik2.. tapi skrg dah ok balik.. awkkn tau sbb ape sy emo.. tp skrg dah btol2 ok.. hopefully ok jerkk smpai bile3.. insyAllah... pe2pun x saba nk jpe tgok perut awk.. hihi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails