Wednesday, March 2, 2011

saya suka muzik

lalalala.. saya memang suka muzik.. saya sangat suka dengar lagu.. saya layan semua genre of music. even lagu hindustan dulu2 pun best...zaman2 kush kush hota hai..Lagu yang sedap didengar oleh halwa telinga saya. org cakap tak sedap.. peduli ape kan~~sekarang saya tengah gila dengar lagu PINK-perfect..
kalau dah suka tuh wajiblah pasang berulang kali sampai jemu sampai muntah. paling best masa kat ofis pasang earFON sambil buat kerja sambil layan lagu. HEAVEN!!.. pasang kuat2 lak tuh..  sendiri yang dengar..  sendiri yang akan pekak nanti.. padan muka..

muzik bole express jiwa kita kan~~
masa kita marah, sedih dan gembira
kalau saya sedih saya suka dengar lagu sedih
lepas dengar jadi ok~
patutnya bila sedih dengar lagu eppi~ i pelik sikit


Sebenarnya malas nak pakai earFON sebab nanti macam hidup dengan dunia sendiri. hik3.. masalahnya ada sorang staff kat sini yang tak boleh bising sikit.. main sound jek orang suruh slow kan sikit volume.. padahal bukannya kuat pun.. saya plak kalu dgr lagu mestila nak nyanyi togeder-geder macam kunun2 la saya penyanyi.. haha.. kalau dah slow-melowww.. tak ke suara sendiri je yang dgr.. hahaha.. malu u olzz..
tapi minah ne memang style buat kerja kene senyap..
owhhh.. i bukan camtu.. sambil keje sambil sembang.. 
tau-tau je tgh sembang tetibe ade org sound... shuh..shuh..
hangin hookeyyy~~
putus selera nak gossiippp.. haishhhh
tapi yela bila dah hidup bermasyarakat neh.. keje dengan orang neh.. kene la "GIVE n TAKE"

owhh bila cakap pasal hidup bermasyarakat..  
hampir tiap2 hari saya dikutuk akibat gaya tudung yang ala2 UP-To-DATE
huh.. kali pertama.. bole terima.. kali kedua.. masih boleh..
kali ketiga... HANGIN~~~

dua tiga orang gak yang tego... ne ayat2 skastik diorang

"aku rasa macamm nak tolong baiki je tudung ko tuh"

"macam bob marley la"

"eh malam tadi ko tido lambat ke.. ke hari ne ko bangun lambat" <-------- (yang ne baik punya perli..  point dia nak cakap, saya tak sempat nak pakai tudung elok2 sebab bangun lambat.. hahaha)

jadi redha je larh... terima je orang2 yang camni.. yang penting jangan ambil hati..
setakat 3-4 orang kutuk, ada lagi 30-40 orang yang puji.. btol tak?.. btol tak?

rindu sangat kat dia~ *tibe-tibe*

gambar hiasan
~muka habis EMO~




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails