Wednesday, March 30, 2011

i'm in love

ok tajuk entry dah menerangkan segala-galanya

*blushing-blushing*

akhirnya dia temui saya dan tak sia2 penantian ini!!

Luv him sgt-sgt (sila muntah.. sebab saya pun tgh tahan muntah.. hihi)




Syukur sebab Allah s.W.T makbul doa saya.
Harap ini pertama dan terakhir..
Pertama yang penuh ceritera, penuh emosi, penuh debar2.. owhhh tak suka.. tapi akhirnya suke-suki.. 
Pagi tadi dia cakap "luv u" pun, saya dah hampir nak pengsan..
weeeeeeeeeeeee :)

saya dah label "chenta" kat entry2 yang saya tulis pasal dia..
sedih2 je entry sebelum ni.. tak payah layan sangat.. hik3

3 comments:

  1. wewittt, hati kak long dah berbunga-bunga lah! nnt kawen jgn lupe jemput yer (:

    ReplyDelete
  2. eceh eceh. frust la alang cam neh. ekekeke....

    ReplyDelete
  3. nurul; haha.. too early nk ckp psl kawen.. lex luuuuuu
    nideq; alang frust?? hik3.. frust yg dulu2 pun tak abis2 lagi.. mane bole tambah frust baru..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails