Monday, May 3, 2010

d.e.m.a.m

Demam pertama sejak 2009 ini memang dinanti-nantikan..
ehhhh takla... huhu.. tamo..tamo...
inilah akibat kurang rehat
lepas tu tuan punya badan memang tak kesian kat badan sendiri
bawak2 lah berehat oiii..
terima kasih kepada ubat tajaan cik Lida ye
saya mahu tidur lama-lama hari ini..
rasanya demam sampai esok tak?..
Kalau demam masih tak kebah esok.. kenelah MC.. 
aduhhh.. kerja banyak di ofis la..
(kunun-kunun risau padahal otak setan berbunga girang)

teringat peristiwa saya ketika ke klinik untuk sekeping MC..
memang pening kepala yang menggila ketika itu...
kebetulan mendapat perkhabaran yang meruntun jiwa dan hati.. 
tak tipu ok.. kadang2 je saya tipu.. hehe
tergedek-gedek pergi klinik..
terkedu bila pesanan terakhir doktor;
" balik ni awak rehat je kat rumah tao... jangan nak pergi shopping plakkk"

aduhhhh.. doktor ni ingat saya tipu ke.. huhu
saya tersengih-sengih paksa..

malam ni FaceBook pun demam ek???

 




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails