Tuesday, May 25, 2010

terima kasih kawan saya yang comel~~


hari ini saya ada isu dengan diri sendiri! Bila saya ada isu, saya cari sahabat baik saya.. Kemudian legalah bila dapat luah~~ :) terima kasih ye!! saya panggil dia doktor cinta...hehe.. jadi saya kumpulkan kata2 dia untuk isu kali ini ; 


don’t expect too high cause boys are unexpected :P….so bare with it n let go…jgn pk yg bukan2..ko dh try kan…….buang rase x best dlm otak tu….smile  ;)

jgn buat jual mahal x tentu pasal….klau kene pada tempatnye x pe…nnt diri sendiri rugi….lelaki nie x akan pk out of box…x sama ngan kite pk…jd klau suke sila jgn jual mahal…klau x suke x pe…wakakak :P….yg penting bukak minda..kite ikhlas nak kwn ngan die..die nak kwn blk ngan kite ke tak terpulang lah….yg penting kite dh cuba berbaik kan….then klau terjadi ape2 in the future itu ketentuan-NYA…skarang nie follow the flow..berjalan lurus jer…..klau ade org nak tumpangkan jgn sombong….tgk2 dulu..selamat ke tak….klau ok berjalan lah bersama2….heheheh [bagus tak ayat aku..huhu]..sweet 

Sume org bleh pk +ve…Cuma mcm mane cara kite nak buatkan bende ni jd positif….otak kene pujuk hati..sbb otak yg berfikir…hati akan ikut..hihi..so pk yg baik2 jer….tarik nafas dalam2..…sambil2 tu hembus nafas….lepas tu akan kembali tenang…jgn lupe senyum  ;) ..huhu…

sometimes ikut pemerhatian..lelaki mmg mcm tu…w/pon diorg nak sgt2…tp diorg punye simpan perasaan tu mmg dasat……kadang2 kite wonder die nie mcm mane sebenarnye…so klau kadang2 die ber’sweet ngan kite jgn la jual mahal……lelaki cepat patah hati/semangat…..layan kan aje……….wakkakaka…w/pon kadang2 kite malu…so counter strike la….[yg nie mesti ko x paham..huhu] (~-~)


 legala sikit~~~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails