Friday, May 7, 2010

lelaki besi yang kedua

Lama betul tak menonton wayang
kali terakhir menonton wayang cerita Adnan sempit..
(lawak ok cerita ini sampai saya terbahak-bahak jantan)

saya bukan kaki wayang
dan saya tak layan semua cerita
Rakan-rakan terdekat sedia maklum genre filem tontonan saya
saya layan cerita yang kool, tak terlalu romantik, mesti kelakar, kelakar dan kelakar.
tak bole ada scene lawan-lawan dan pukul-pukul,
cerita hantu? saya boleh tengok tapi bersedialah rakan-rakan sebelah untuk menahan telinga mendengar saya menjerit dengan nada pitching yang sangat nyaring..
jadi saya akan kata tidak kepada cerita itu.
paling anti filem yang ada watak superhero
sebab saya bosan dengan jalan cerita yang stereotype.
superhero yang baik dan mesti hensem
watak orang jahat yang tentunya tak hensem.. sehabis jahat dan sehabis buruk la dibuat watak itu
adegan percintaan superhero dengan gadis cantik
adegan lawan-lawan yang akhirnya berpihak kepada superhero
akhirnya mesti dengan adegan cium antara superhero dan si gadis
(ternoda jiwa suci i..awwwww)
kisah malam tadi memang berkaitan dengan wayang
mereka-mereka mengajak menonton filem Iron Man 2

sedia maklum memang bukan jiwa saya
jadi saya tolak mentah-mentah pada awalnya
tapi
atas pujukan yang saiko gila oleh Maria
saya terpaksa berkata ya walhal hati kata tidak
OK  saya dan lida bole jadi pelakon-pelakon tambahan
di samping pelakon-pelakon utama yang terdiri daripada MARIA dan ALANG
atau MARIA dan AYEP
Maria yang mana satu ye jadi pilihan hati... hehe

semua saya tak suka pasal filem ini kecuali
* watak Tony Stark(Iron MAn) yang sedikit lucu*
*Scarlet Johansson yang pegang watak natasha, kunun-kununnya pembantu Stark tapi rupanya seorang spy < mulalah saya berangan kalau saya yang jadi natasha tu>* 

~~dia sangat cun melecun ok~~


~ada orang tu tidur dalam wayang.. saya ingat saya yang akan tidur.. rupanya si polan berdua tu yang tidur.. ish..ishhh~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails