Thursday, May 20, 2010

jogging di malam hari

semalam ajakan teman hiking memang tepat pada masanya
semalam kebetulan juga tak berfutsal jadi ikut dia pergi jogging
Nak jogging petang memang tak sempat walaupun kawasan rumah saya sangat dekat dengan kemudahan berjogging. (Tasik Permaisuri yang indah tu)
Balik kerja dah pukul berapa.. nak terkejar-kejar pula.. memang tak minat ok..
minggu depan dah nak naik gunung.. argghhhh training tak cukup lagi..tekanan..tekanan..

Ini pertama kali saya berjogging malam
jadi memandulah saya seorang ke Bukit Komanwel
sesat pula tuh..
saya memang lemah kalu melibatkan jalan yang tak biasa neh~~
tapi setelah hampir putus asa.. akhirnya saya berjumpa juga dengan mereka~~
hehe.. sorry guys kene berjemput pula~~

Best jugak jogging malam ni..
ditemani angin sepoi-sepoi malam..
Tak terasa sangat penatnya
Tapi berpeluh la satu badan..
Yang tak enak terserempak dengan makhluk2 sewel yang buat projek~~
Pantang ada tempat gelap sedikit..
Demmmm... rosak mood saya je~~

malam ini mahu pergi lagi!!
harap malam ni diorang buat projek tempat lain pulakkk~~







1 comment:

  1. haaa? ko ternmpk aku wat projek kew kt situ? halamak! kantoi! ngeh3x.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails