Wednesday, May 12, 2010

Piala Thomas dan Uber

Sepatutnya hari ini hari berfutsal. Memang Rabu dah sinonim dengan futsal.
Tapi terpaksa saya lupakan sebab sebagai rakyat malaysia yang amat taat kepada negaranya wajiblah saya luangkan petang dan malam ini untuk menonton Piala Thomas. Tanda sokongan padu yang tak berbelah bahagi.. wahhhhh~~
Kalau ikutkan nak bolayan je hari ini selepas Malaysia kalah dengan Jepun semalam.
Tapi kita masih ada harapan kan~~

Semalam saya emO~~ satu hari saya emo.. minta maaf kawan-kawan yang kene tempiasnya..
Meed sori sebab campak telefon semalam~~ saya sangat bengang semalam~~
Terima kasih ye sebab faham saya~~

*korang rasa Malaysia boleh masuk final tak?? kalau ikut prestasi buruk malam tadi..jangan harap lah.. *
Sejak 1992 kita tak pernah menang-menang lagi kan..

2010- Juara- Malaysia
Naib Juara- China

ok x angan-angan saya?? Tak salahkan berangan~~

2 comments:

  1. kalau yg mainnye si Hafiz tu lg konfem la kalah. anta budak skolah main lg bagus... huh! membazir duit rakyat!

    ReplyDelete
  2. itula~~ hope nasib menyebelahi kita kali ni~~ :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails