Thursday, June 17, 2010

bila dah gila karok




kalau dah dasar gila karok.. 
saya ngaku saya gila..
sebenarnya aktiviti ini banyak mengurangkan stress hidup saya..
sejak akhir ini saya amat emo..
saya benci diri saya bila saya terEMO..
agak kurang matang di situ... padahal sedar tak saya hampir berumur 28 tahun..
bukti EMO sekarang asal naik je kereta.. saya akan pasang CD rossa..
ulang lagu ntah berapa kali sambil turut menyanyi penuh perasaan lagu ~hati yang kau sakiti~
bila kat opis pun macam tuh.. pasang lagu tu jugakkk... 
Sori ek kema terpaksa layan kerenah akak.. tapi akak perhatikan awak pun ikut-ikut nyanyi gak dalam kereta.. kira layan gak.. kira akak boleh ulang lagu ni banyak-banyak kali kan..

akibatnya:

kebetulan meed tetiba ajak g karok kat redboX, the garden.. sangap karok katanya..
memang tepat pasa masanya...
saya pun sangap........
nak nyanyi penuh perasaan lagu tu..
sakit hati sangat neh...
memang 2 kali saya nyanyi..
hampir nangis.. haha..
tipu....tak pun.. memang bangang la kalau saya menangis.. memang bodoh la..
cuma ada getar disitu... hahaha..(ayat kema)
terserah ye kema.. haha

ok layan kegilaan saya













sekarang saya gila:

stokin
karok
polka dotz



2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails