Saturday, June 12, 2010

diReject secara haluS

haha.. pernah direject??
saya baru-baru je lepas direject.
dia tak cakap terus terang tapi saya faham maksud ayat itu..
perasaan direject??
wahhh... sangat besttttttt... macam membara..
sedih??
tak sangat.. Rasa macam lagi bersemangat untuk teruskan hidup..
Rasa macam dicabar..
Saya sangat pantang dicabar..
Makin kuatlah saya..

TEPAT!!
Bila dia bukan jodoh kita..Allah S.w.t akan jauhkan dia dari kita..
tolong saya benci kamu ye~~


Its no fun loving smone who doesn't love you back. Love isn't supposed to be one-sided. I'd rather give my love to some one who deserves it n that definitely will be smone who loves me back.

Allah S.w.t akan temukan kita dengan jodoh yang lebih baik..
saya percaya..
saya cuba percaya dia..
cuma banyak sangat halangan..
Z suka dia juga dan Z kawan saya.

"aku suka ko la.
ko pun cakap ko suka aku.
tapi kita tak boleh suka sama suka.
sebab dia suka ko..
kenapa ko tak faham-faham..??
plz stop liking me~~


so me ended up , broken heart again

ala tetiba rindu Danish bulat ni

danissssssshhhhhhhhh~~
 huk..huk..huk

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails