Wednesday, June 16, 2010

terima kasih doktor hensem :)

terima kasih doktor Izan yang hensem.. saya mintak2 tak jumpa kamu lagi walaupun saya memang nak jumpa kamu lagi..
tapi kalu jumpa kamu maknanya saya sakit
saya tak mahu sakit
huk..huk..huk

ini yang malas..
asal naik gunung ada je yang tak kena
asal ada je yang tak kena mesti lepas naik gunung
jadi?
saya memang tak boleh naik gunung lah
simple kan?

pagi isnin saya MC sebab ada rawatan susulan kaki saya. Tapi masuk kerja sekejap sebab ada benda yang perlu saya setel.. tak sangka Lida pun MC.. hehe.. jom bersuka ria.ooopss mana bole.. kita kan sakit.. hik..hik.. Dialah peneman saya ke hospital..padahal boleh je pergi sorang-sorang.. tapi rasa konfiden sikit bila ada teman di sisi..


~sebelum pergi hospital kene ceria-ceria~


~sudah sampai ke destinasi~


~menunggu sabar.. haha..tak sabar ok nak jumpa BF i tuhh.. dia seorang doktor (perasan)~


~peneman saya yang setia..luv ya, cik lida!~



~rasanya ok tak kaki saya neh.. ??~




bila tiba turn saya.. saya dengan rakusnya menuju ke bilik doktor Izan..
sebab tak sabar nak cakap yessssssss... kaki saya dah baik...
apalagi tunjuk terus kaki..
doktor tu membuat andaian, (andaian????) masih ada darah beku...
sebab bengkak kat tempat luka masih belum surut.. keras pula tuh..
dalam otak saya dah fikir kena masuk bilik bedah untuk potong kaki (haha.. melaut n melalut betul pemikiran saya)
doktor cakap jangan risau..
rajin2 lah sapu gel n tampal plaster yang dia bagi..
lama2 insyaallah surut..
tapi kalau awak rasa demam dan tak sedap badan
datang balik jumpa saya
sebab takut ada jangkitan kuman dan nanah..


ok tipulah kalau cakap saya puas hati
tapi lega sebab jumpa doktor hensem
(kamu ni sangatlah ntahapantah, cik nyonya ezasarey)


apa2 pun ALhamdulillah..
syukur sangat2 kaki saya semakin pulih
cuma perlu rehat
bukan tak nak naik gunung lagi
tapi.. arghhhhhh.. menciiiiiiiii nak naikk jugakkkk


kawan2 saya semua cakap rehat dulu..
jangan naik gunung dalam masa terdekat.
jangan degil.. kaki tu nak pakai lama
jaga makan..
nasib baik abah tak tahu.. kalau tak mesti dia tensen lagi...
bukan tak nak abah tahu.. tapi taknak abah risauuuuuuu...


thanx kowang kerana membebel.. comel je bila korang membebel2 kat saya..
sangat caring.. tersentuh jiwa comel i... awwwww






sakit itu boleh kurangkan dosa kita di dunia kan??
tapi jangan cari penyakit tao..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails