Thursday, June 10, 2010

perasaan orang di sekeliling saya

ksekarang masa meluahkan perasaan
best bila dapat tulis sesuatu yang tersimpan dalam hati
sebelum ada blog saya suka menulis di mana-mana..(sekeping kertas atau diari) bila saya rasa mahu
bila saya rasa banyak betul yang dipendam
saya menulis untuk lepas..
kalau bercerita pun dengan kawan-kawan yang terdekat..
tak kisah la siapa yang ambil kisah
saya hanya mahu luah

sepanjang hidup saya, saya banyak menjaga hati orang...
sebab saya mengharap mereka akan menjaga hati saya juga..
bila silap sikit saya jadi tak tentu hala..
rasa bersalah yang menggila..
sampai teringat2.. sampai tak boleh tidur..
bila minta maaf, saya lega...

kadang-kadang saya tak faham dengan diri saya..
emosi terlebih kut..
sensitif tapi cuba tak tunjuk..
bila cuba tak tunjuk tu yang sakit hati tu..
contohnya terasa dengan si ABC ni tapi bila depan dia buat-buat macam tak terasa..
hipokrit ke menjaga hati
terkeliru di situ..

bila berada bersama kawan-kawan rapat
saya juga lagi mudah terasa..
hati macam kaca siottttttttttttt..
contohnya bila plan sesuatu tetiba last minit cancel.. memang saya marah sangat..
yela kita dah bersemangat, dah bagi komitmen.. tapi bila tiba masanya..
tak boleh pula....
ok bila saya menjauh tu maksudnya saya terasa.. (ala-ala merajuk la kunun)
saya perlu ketenangan.. nanti saya akan ok dengan sendirinya..

Nak je cakap dekat orang-orang di sekeliling..
Korang ada angin korang..
ada masa korang moody..
bestnye korang boleh lepas je kat semua orang..
kadang-kadang kalau saya moody saya suka diam

tapi kalau betul2 saya terasa (ni memang kes terukk)..
memang sangat susah nak baik..
setakat ni tiga kes yang dah terjadi macam tu
dulu saya memang blacklist diorang..
tapi sekarang saya dah maafkan diorang.
tapi untuk berbaik.. sorry sangat
memang tak boleh...

seorang kawan baik yang saya anggap kawan sejati buat perkara yang @!##%!%@ depan saya
seorang makcik yang tak suka keluarga kami atas sebab yang tidak diketahui
seorang kawan yang talam dua muka

lagi satu kawan2 perempuan yang saya sayangi..
kalau korang dah ada BF or husband jangan nak buat hal korang je..
saya bukan jeless tapi tolonglah jangan buat saya terasa dengan korang..
Selama ni beritahu pergi mana.. tapi bila ada BF senyap je..
like i wanna follow u pergi dating.. plizzzz la..

saya suka kawan dengan ramai orang..
dan saya hanya rapat dengan beberapa orang dan semuanya perempuan..
dan mereka kawan hidup mati saya
saya harap mereka ikhlas dengan saya
sebab saya takut mereka berubah..
kawan-kawan lelaki pun jangan berubah..
jangan suka dengan saya..
sebab saya jahatttttt, saya emo, saya keanak-anakkan, saya buruk, saya busuk, saya ikan buntal..

sekian luahan untuk hari ini


tengah kelaparan .. sebab tengah hari tadi saya tak makan pun..
minum jus epal.. dengan makan 2 biji pisang...
yelah-misi harus diteruskan...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails