Monday, June 28, 2010

saya mahu berehat sebentar

saya mahu mencari ketenangan hidup
terlalu banyak tersasar
syukur saya sedar
walaupun belum tentu saya sedar sepenuhnya
minta maaf ye kalau saya menjauh

banyak sangat masa dibazir untuk benda-benda yang tak sepatutnya
ok saya akan kurangkan aktiviti
facebook, keluar dengan kawan-kawan, menyanyi dalam bilik kotak merah, YM, 
ala-ala duduk kat ceruk pedalaman sabah & sarawak.. yang terputus hubungan luar..
berlatih sebab ada hati nak jadi cikgu di kawasan pedalaman..

saya cuba mencari siapa diri saya..
sebab keliru..
Ya Allah kurniakanku nur hidayah Mu..
terlalu leka sehingga lupa kepada Mu
~bye-bye~

kalau nak cari saya sila hubungi no DIGI saya tu
itupun kalau saya masih guna nombor yang sama
macam nak tukar.. tapi konpius nak pilih celcom ke maxis.. 


tapi saya masih mahu berbloG..
rajin la update lepas ne.. :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails